Ulazni račun predstavlja svaki račun koji poduzetnik primi od svojih dobavljača dok izlazni račun predstavlja svaki račun koji poduzetnik ispostavi svojim kupcima. Knjiženje izvoda se temelji na bankovnim izvodima te se na potražnoj strani vide sve uplate na žiro računu, a na dugovnoj strani izvoda se vide sve isplate sa žiro računa.
Nakon što su dostavljene i proknjižene sve ulazne, izlazne fakture i bankovni izvodi pristupa se sastavljanju poreznih prijava prema važećim zakonskim propisima za tekuću godinu. Pritom se u dogovoru sa klijentom utvrđuje osnovica poreza na dohodak ovisno o poreznim olakšicama i stopama amortizacije dugotrajne imovine.
Zbog čestih promjena zakonskih i poreznih propisa poduzetnici se teško snalaze na tržištu te su im potrebni pravodobni i praktični savjeti kako bi uskladili svoje poslovanje sa trenutnom regulativom. Svake godine naš tim se educira te posjećuje seminare iz područja računovodstva i poreznih propisa stoga nam se za savjete obratite s povjerenjem
Razlozi zbog kojih se poduzetnici odlučuju odabrati virtualni ured kao sjedište društva su mnogobrojni:
-Ušteda na plaćanju najma za stvarni poslovni prostor,
-Smanjenje troškova kao što su računi za struju, čišćenje, parking, oprema, internet itd.,
-Dobivanje administrativne podrške, tako da ne morate to raditi sami ili angažirati nekoga,
-Možete biti u inozemstvu, ali i dalje u potpunosti informirani o poslovanju,
-Mnoge poslovne aktivnosti ne zahtjevaju stvarni poslovni prostor (konzultantske usluge, usluge prevođenja, grafički dizajn) – skoro sve aktivnosti koje se mogu obavljati na daljinu i preko interneta.
Prema svemu navedenom virtualno sjedište trgovačkog društva je jeftin i praktičan način na koji poduzetnici mogu zadovoljiti zakonske propise koje propisuje zakon o trgovačkim društvima.
Plaća predstavlja iznos novca kojeg djelatnik dobije na temelju ugovora o radu sa svojim poslodavcem. Ona se obračunava na temelju evidencije o radnom vremenu i prateće dokumetacije poput putnih naloga. Nakon obračuna plaće ispostavlja se isplatna lista koja prikazuje sve elemente plaće za pojedinog zaposlenika
Bilanca predstavlja prikaz imovine, obveza i kapitala poduzeća na dan 31.12.201x godine, dok račun dobiti i gubitka prikazuje poslovni rezultat poduzeća u tekućoj godini. Njih najčešće koriste poslovni partneri poduzeća kako bi procijenili njihov bonitet. Bilješke služe kao dodatna objašnjena pojedinih pozicija financijskih izvještaja
Platni promet predstavlja sva plaćanja između pravnih i fizičkih osoba učinjena sa svrhom podmirenja novčanih dugova, odnosno naplate novčanih tražbina. Uz punomoć koju nam daju naši klijenti naš tim može u ime i za račun naših klijenata provoditi naloge putem internet bankarstva (e-bankarstvo) te na taj način olakšati poslovanje i uštediti dragocjeno vrijeme
Putem e-STARTA moguće je u potpunosti elektroničkim putem upisati društvo u sudski registar (Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije) i Registar poslovnih subjekata (Državni zavod za statistiku) ili upisati Obrt u Obrtni registar (Ministarstvo gospodarstva) i registar poreznih obveznika (Porezna uprava) te obaviti sljedeće usluge:
1. Upis u registar obveznika PDV-a i/ili dodjele PDV ID broja (Porezna uprava)
2. Predati zahtjev za otvaranje transakcijskog računa u banci
3. Registraciju u sustav HZMO-a
4. Upis u Registar stvarnih vlasnika
Ukoliko želite otvoriti trgovačko društvo ili obrt u tome vam može pomoći naš tim te na mnogo jeftiniji i brži način uz pomoć e-start aplikacije možete pokrenuti svoje poslovanje. Naša preporuka za korištenje e-start aplikacije je FINA RDC poslovni certifikat visoke razine značajnosti
Putem punomoći koju nam dodijeli naš klijent možemo raditi prijave, odjave te obavljati razne promjene vezane za djelatnike naših klijenata iz našeg ureda putem elektronskih aplikacija (Lana/HZMO). Na taj način naši klijenti štede vrijeme i novac koji mogu utrošiti na razvijanje svog poslovanja
Za svaku transakciju koju naš klijent obavi vrlo je bitno da postoji dokument koji opravdava priljev ili odljev novca sa žiro računa ili blagajne. Za navedeno naš tim sastavlja ugovore koji su u skladu sa zakonskim propisima te savjetuje klijente koje radnje je potrebno poduzeti radi osiguranja od potencijalnih rizika.
Pošto se mnogi poduzetnici financiraju zaduživanjem kod kreditnih institucija ili žele iskoristiti poticaje i potpore koje provode MInistarstvo rada i Hrvatski zavod za zapošljavanje potrebno je prikupiti odgovarajuću dokumentaciju kako bi se ostvarilo pravo na kreditiranje i poticajna sredstva. Za navedeno tu smo mi stoga obratite nam se sa povjerenjem
Proces našeg poslovanja sastoji se od savjetovanja u vezi s otvaranjem poduzeća, prikupljanja i provjere dokumentacije, knjiženja cjelokupne dokumentacije, obračuna plaća i doprinosa, sastavljanja završnog računa i porezne prijave te dodatnih usluga radi unaprjeđenja poslovanja
Sve navedene cijene su informativne te se mogu korigirati ovisno o potrebama naših klijenata. Za točnu cijenu naših usluga posjetite nas u našem uredu gdje ćete u dogovoru s našim timom formirati cijenu koja odgovara vašim potrebama
Posjetite nas u našem uredu na adresi Javorinska ulica br.3 ili nas nazovite na broj telefona 01/2958-370